HAUL | Estée Lauder

Po mém velkém Haulu v Sephoře jsem procházela okolo obchodu Estée Lauder a jelikož jsem měla čas, zavítala jsem tam. Jediné, co mě od té značky lákalo byly všude chválené korektory a makeupy. První a dosud poslední zmínku o jejich pečující kosmetice jsem zaregistrovala u youtuberky Kristy K Beauty.

Každopádně bez cílu něco rovnou koupit, spíš zjistit, jak na tom jsou jejich makeup produkty, jsem se dala do hovoru s jejich konzultantkou. Musím říct, že paní byla skvělá. Věděla o čem mluvím, uměla poradit a taky říct zápory při výběru, který bych měla já sama bez pomoci.
Třeba jako že korektor pod oči fajn, ale na zakrytí kruhů jejich korektor vážně není to pravé ořechové, zvlášť když může vysušovat. Takže jsme zkoušely líčení s jinými a testovaly různé odstíny a chválím, že každému dotyku produktu a štětce předcházela dezinfekce.

Nakonec jsme došly k tomu, že oční okolí je nutné hlavně prosvětlit a efekt to byl úžasný.
Takže první miláček do sbírky korektorů byl jasný...

Brush-On Glow BB Highlighter v odstínu DW Glow 1C Light

Projasňující korektor, s klasickým štětičkovým aplikátorem a v objemu 2,2 ml...Někomu se to zdá sakra málo produktu za cca 870,- Kč, ale vydrží měsíce, jelikož je natolik kvalitní, že je ho třeba velmi velmi málo a opatrně s ním.
Pro srovnání, nyní mám obdobu v podobě LUMI MAGIQUE a ano, je ho 5x více a stojí třetinu, ale jeho množství potřebné na ten efekt je vícenásobně vyšší...Ale jestli se to vyplatí jako investice, to až opravdu můžu zhodnotit později po pravidelném používání.



Poté mě konzultantka informovala, že když si vyberu produkt péče o pleť a dostanu se na určitou cenu, a teď myslím že hranice je 2600,- Kč, tak dostanu Etui s dalšími přípravky zdarma. Různé varianty těchto dárkových balení se dají běžně v jejich obchodě koupit...takže můj tip na dárek je jasný.
Rozhodla jsem se pro oční krém, právě na základě videa mé oblíbené youtuberky. A skutečně, jejich oční krém, který patří k jejich nejznámějšímu séru, je něco neuvěřitelného. Zkusila jsem ho na hřbet ruky a mohla bych se s tou hebkostí mazlit do aleluja.
Ano, ceny jsou svým způsobem šílené, 1700,- Kč za oční krém o obsahu 15 ml...ale, já si stojím za tím, že v určitých věcech bychom na sobě neměly šetřit, zvlášť, pokud na nás ty produkty skutečně fungují. Naštěstí v tomto období nabízí za stejnou cenu celý set očního krému Advanced Night Repair (který je v balení i s aplikační tyčinkou přímo pod oči), řasenky SUPREME, ale i 7 ml jejich séra Advanced Night Repair.





Takže nakonec, jelikož se mi líbilo to balení, poputuje toto mamče k blížícím se vánocům. Bohužel tudíž z řasenky a očního gelu/séra, prozatím recenze nebude, ale uvažuji o koupi, tak třeba příští rok se dočkáte.

No a pak jsem se dočkala své červené etue plné produktů, po kterých jsem toužila a hodlám je využít na maximum...



1. Perfectly Clean Foam Cleanser/Purifying mask, 30 ml - tudíž čistící pěna a případně čistící maska v jednom

2. Modern Muse Eau de Parfum, 7 ml - pudrový parfém s neuvěřitelnou výdrží a nyní už vím, co mi na konzultantce EL tak vonělo :-)

3. Advanced Night Repair sérum, 7 ml - aspoň uvidím, zda-li do něj několik tisíc investovat či ještě ne

4. Revitalizing Supreme krém, 15 ml - v krásném luxuním balení, je to jejich protivrásková řada

5. rtěnka PURE COLOR, odstín 16, Candy Shimmer, dlouhodržící rtěnka v plném balení..bála jsem se, že mi ten odstín nebude sedět, ale je tak skvěle univerzální a ano, je světlejší, není to zcela podzimní barva, ale na zimu a jaro bude perfektní...

Takže jak vidíte, za poslední týden jsem se přenakupovala, ale alespoň mám co zkoušet, nejen pro sebe, ale i pro vás čtenářky... Teď to jen vše spotřebovávat postupně, ať vám můžu dát pořádný report :-)

A co vy a kosmetika značky Estée Lauder?



Komentáře

Oblíbené příspěvky