HAUL | Sephora - Clarins & Benefit

Do Sephory chodím poměrně často, ale tentokrát mi už skoro došla veškerá pleťová kosmetika a potřebovala jsem nutně něco nového. A protože s nadcházející zimou se z mojí smíšené pleti stává pleť suchá, tak to chtělo něco hydratačního a pořádného a i něco, co mou pleť dá do kupy po létě.

Takže nakonec můj nákup nového krému dopadl následovně...




Hodinu jsem strávila nad rozhodováním, jestli půjdu do Benefitu, Rexaline, Chanel nebo Strivectinu.
Nakonec jsem se rozhodla pro první jmenovaný a to v podobě Total Moisture, jelikož božsky voní a je hutný, ale tak akorát, aby mi zas nezmastil pleť. S krémem od Rexaline to bylo ale těžké rozhodování, protože po jeho vyzkoušení, to byla pecka...takže se obávám, že nastoupí hned, jak tento spotřebuju.. Chanel je prostě Chanel, ale měl spíš gelovou texturu, která se bude hodit spíše v létě. A krém od StriVectinu stále ještě mám a beru ho na dny, kdy má pleť potřebuje nějakou záchrannou akci :-) Na recenzi druhého a čtvrtého jmenovaného krému se ještě můžete těšit, ikdyž už teď je jasné, že bude pozitivní...

No a tím měl jaksi můj původně plánovaný nákup skončit...kdybych ovšem nezavadila o nové sérum Clarins Mission Perfection Sérum, které slibuje sjednocení tónu pleti a vyzmizíkovaní všech pigmentových skvrn po létě. U něho byla otázka rozhodování chvilková...Tak uvidíme, zatím jsem na uplném počátku zkoušení a výsledky bývají zřejmé až po měsíci, dvou nejdříve.

K nákupu séra Sephora slibovala i cestovní balíček Clarins péče na cesty v miniaturách, ale jelikož již byl tento balíček již plně vydaný, dostala jsem jiný a upřímně, jeho obsah mě potěšil daleko více...


Obsahuje 3 produkty značky Clarins a dvě z nich jsem chtěla vyzkoušet už hodně dlouho"
1. Instant Concealer, odstín 02 medium, 5ml, určený pro oční okolí, který by měl "probudit unavené oči", což od něj sice neočekávám, ale krytí by mělo stát za to.
2. Rouge Eclat, rtěnka se saténovým finishem v odstínu 13 Woodrose - tváří se zatím jako skvělý univerzální odstín pro nás všechny ve velikosti 1,5 gramu... zatím musím říct, že nejluxusnější obal pro miniaturu, na který jsem kdy narazila.
3. Řasenka Be Long Mascara - řasenka s lehce zahnutým kartáčkem, a jak název napovídá - avizující růst řas až o 1,1 mm za měsíc...

Musím říct, že na tohle testování dekorativky se těším moc.

Ale...u toho opět nezůstalo...Balíček miniatur obsahující čistící a pěstící produkty na pleť z řady HydraQuench, které jsou ve větším balení, kdy už člověk má šanci bezpečně zjistit, jestli si chce pořídit plnou verzi. A Clarins v tomhle věřím, má skvělé recenze v tomto ohledu.



1. HydraQuench Cream-gel, 15ml balení, lehký krém s gelovou konzistencí na normální až smíšenou pleť...moc se na něj těším..možná že on nakonec bude nástupce Benefitu, kdo ví :-)
2. HydraQuench Cream-mask, 15 ml balení, krémová maska, která by měla rychle vzpružit pleť a to jen během 5ti minut...rychle ji zařadím do rutiny, ať máte recenzi co nejdříve ;-)
3. Instant Eye Make-up remover, 30 ml, na voděodolný a "těžký" makeup...jestli dá rychlé odlíčení mé oblíbené Sephora řasenky, tak to bude můj TOP, ale na hodnocení je ještě brzy...

Tak a to je na jeden nákup v Sephoře až až :-)

Co vy jste si naposledy pořídili?









Komentáře

Oblíbené příspěvky