Péče o rty aneb mé oblíbené produkty


Péče o rty, alá různé balzámky, vazelíny a tyčinky na rty. Bez toho se snad neobejde žádná ženská a to už od raného mládí. Prakticky je to něco, s čím jsme snad každá začínala dávno před objevením lesků a rtěnek :-) Avšak dnes neberu tyto produkty jako něco, co se krásně leskne a zapadá tedy do makeup rutiny, ale čistě jako péči.
Vzhledem k tomu, že skoro denně používám rtěnky a hodně často spíše ty dlouhodržící, které jak víme vysušují, tak bez těchto "mazátek" se neobejdu, jinak bych měla místo rtů za chvíli drsnou sušenku.
A co tedy mám doma, osvědčilo se a prakticky jen dle nálady střídám_

SEPHORA Super Nourishing Lip Balm



Co si budeme povídat, není to nic převratného, spíš něco jako lepší Labello. Stojí 100,- Kč, což je možná dost na to, že jde prakticky o "jelení lůj", ale je báječný. Skvělý v zimě, jelikož na rtech se rychle rozpouští a není tak tuhý, jako již zmíněný podobný produkt. Nosím ho dost často jen tak s sebou, když jdu v zimě ven a to nesnesu mít rty "holé".








CARMEX



Svatý grál blogerek...ano, je skvělý, funguje na zvláčnění skutečně stoprocentně, jen si příště pořídím jinou variantu než Mint, protože mi ta příchuť tolik nevyhovuje, ale jinak...bezva tekutý balzámek, co  opravdu umí vrátit rty do kondice. Kupuji ho na parfums.cz a je cenově velmi dostupný, cca 80,- Kč dle varianty. Mají tuto v tubě, v kalíšku a jako klasickou tyčinku. Příště jdu asi do tyčinky, protože další balzámkový tip je dle mě o píď lepší..







MANUFAKTURA balzám na rty



Bambucké máslo a avokádový olej v jednom. Je to boží..také trochu ze začátku jakoby štípe a mám pocit, že je tam něco mentolového, ale ihned to přejde a pak už jen máte skvěle zvláčněné rty. A oproti Carmexu má i lepší aplikátor, sice také plastový, ale zobáčkový, jako mají lesky na rty. Tuto tubu mám už skoro rok, používám ji obden a je snad nekonečná. Min. polovina je ještě plná. Seženete ji v Manufaktuře, kde mají více variant. Cena je 100,- Kč.








Vazelína na rty

Tak tuto voňavou vazelínu jsem kdysi dostala a je myslím z Paříže. Božsky voní jako Tutti Frutti, ale co si budeme povídat, je to klasická tuhá vazelína na rty. Dle mě ideální na noc, dát si silnější vrstvu a nechat vpít. Věřím, že veškeré tyto vazelínové produkty fungují stejně :-) a jejich výhodou je i univerzální použití..prostě na jakákoliv suchá místa. Jediné co mi vadí, že kalíšková metoda je dost nehygienická, takže použít vždy až po umytí rukou a zásadně nepůjčovat.



No a to je zhruba vše, s čím mám zkušenost. Ještě uvažuji o olejíčku na rty, takže až se k němu dostanu, dám vám rozhodně vědět ;-).

Komentáře

  1. Balzamom mám pootváraných vždy aspoň 5, momentálne Ziaja, Sephora vanilkový v kelímku, Carmex jahoda, Avene Cold Cream a nedávno som minula EOS. Labello mne nikdy nevyhovovalo, veľmi moje pery vysušuje.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  2. Od Ziaji jsem kdysi měla pomerančový a ten byl hodně podobný tomu od Manufaktury :-) Docela by mě zajímalo, co říkáš na EOS, jelikož mě to zatím vůbec neláká. Mám pocit, že je to víc boom, než aby to opravdu bylo účinné. Labello nepoužívám, protože mi přijde, že NIC nedělá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky