Korektory | minirecenze

Zajímalo by mě, jak to máte vy, ale třeba já korektor používám jen pod oči a velmi zřídka kdy na zakrývání nedokonalostí. Přeci jen, dle mě zcela dokonalá pleť se zcela vyzmizíkovanými neduhy, opravdu nevypadá přirozeně. Korektor jako takový na kruhy pod oči používám poslední asi 2 roky, dříve jsem to řešila jen makeupem...vlastně, ono to tehdy asi stačilo. Dokud jsem nosila brýle, používala jsem spíše tu hutnější, jelikož případné nedostatky se schovali pod silná skla :-). Teď už hledám textury lehké a ty, co opticky rozzáří.
No a protože jsem v korektorech dělala čistku, tak než si nechám jen ty, co mi vyhovují, tak je prolítneme všechny.

L'Oreal Lumi Magique



Rozjasňující korektor...Půl roku mi trvalo, než jsem přišla na to, že před 30tkou, kdy už nějaké ty oční vrásky jsou, se nemá pod očima moc pudrovat a že o co v tomhle věku jde, je PROJASŇENÍ. Než jsem přišla na to, jak tento produkt nanášet, zapracovávat a kolik toho a kam,  tak to dalo pár pokusů a omylů.  Ale já po dlouholetém nošení silných brýlých mám pod očima hotové ďolíky a fakt tmavé kruhy a tohle je to, co je lepší, než maskovat..ale prostě..něchat tam odrazit světlo a je to ;-) (prosím, pak minimálně pudrovat ale!) . Jestli přesně takový problém máte, zkuste to, je to vážně bezva. Má to klasické umělé štětinky, produkt vytlačíte otáčením spodní části. Cena se pohybuje kolem 350,- Kč v drogériích. Co se týká odstínů, je to super. Č. 1 je světlý s podtónem do béžova a odstín č. 2, který vlastním já, je s podtónem do růžova, ale to je právě ono. Podnázev touch of light - highlighting pen, je naprosto vystihující. Jediné, co Vám neřeknu je to, kolik produktu v tomhle peru je...Všude se uvádí 10 ml..upřímně, to se dle mého nemá ani kam vejít, je to tenké pero a přímo na něm tuto informaci nenajdete. Dle mého to trochu nesedí. To, které jsem si koupila, jestli se nakonec vyplatí si připlatit v tomhle případě, je  od Estee Lauder na stejné bázi a je ho 2,2 ml..A to je to o dost větší v rámci obalu. Tak uvidíme. Zatím ale Lumi Magique používám denně už 3 měsíce a stále tam je (ale ono ho stačí skutečně málo :-) ).


Yves Rocher Flawless Finish Corrector


Bohužel už není v nabídce, ale je to jediný můj zástupce tuhého korektoru... Onehdá jsem zavítala do YR a bylo to v době, kdy byl boom korektoru od Catrice a já ne a ne ho nikde sehnat v odstínu 01. Tak jsem si koupila tento, dvakrát dražší. Službu svojí dělal dobře, ikdyž já ho dolovala raději štětečkem než prstem,takže aplikace jako taková nic moc, ale to bych měla problém asi se všemi "kalíškovými" typy. Bohužel, jsou mu skoro dva roky a už je natolik suchý, že na mé použití je už nereálný. Ale za mě korektor, který nenadchne, ale svoji práci splní. Spíš je ale vhodný na zakrytí nedokonalostí.

Astor Perfect Stay 


Korektor, který by měl být i s primerem...no, jelikož si podkladovou bázi nikdy pod oči nedávám, tak nemám moc porovnání, ale efekt mi přijde stejný jako bez ní. Ale když jsme u toho efektu - kreje, krásně se roztírá, je krémový, má chlupatý aplikátor, kterým nanesete a štětcem i prsty krásně zapracujete.  Z těch krémových, které jsem dosud zkusila, asi zatím ten top.  Velikost balení je 6,5 ml. Jediná vada je v odstínu - mám ho v tom nejsvětlejším a pokud nechci být pandou, tak opravdu se hodí tak na zimní měsíce v roce...Což se dá vyřešit nákupem tmavšího odstínu. Takže za mě ANO :-)

Avon Calming Effects



Tento korektor jsem si koupila na základě nějaké blogerské recenze a musím říct, že za tu cenu, kdy se dá sehnat i za 79,- Kč za 6 ml produktu, je skvělý. Akorát je problém v odstínu, odstín Fair je i tak poměrně tmavý a do oranžova. Takže opět, záleží, jak ho chcete použít. Aplikátor a konzistence je podobná jako u Astoru, jen je méně krycí. 

Maybelline The Eraser Eye



Blogosférou vychvalovaný korektor mě dlouho míjel, ale když jsem zjistila, že na lookfantastic.com se dá sehnat bez poštovného a za cca 300,- Kč, šla jsem do něj. Ano, je to ten slavný zmizíkovač všeho, ale...mám k němu několik ALE. Houbička, ač ne moc hygienická, tak je docela funkční, zvlášť pod očima vám výrazně usnadní nanášení a pak stačí párkrát poťupkat prsty či štětcem pár tahů a je to - JENŽE, při tom, jak otáčíte spodní částí, abyste vytlačili produkt, tak nikdy nezjistíte, přes tu chlupatou část, kolik už jste jí vlastně vytlačili..Tudíž někdy je to málo, někdy moc.
Druhá moje výhrada je, že toto je odstín NUDE a i tak mi přijde dost oranžový a tmavý. Nebojte, existuje i světlejší varianta Fair a ta asi bude o dost lepší, ale na blind se mi to nechce zkoušet. Přeci jen, pár korun to nestojí.A teď ta třetí výhrada - všechny korektory se mají spotřebovat do 12-24 měsíců, jak výrobci udávají. Ale na tomto je měsíců jen a pouze 6. 
Být to oční krém, tak asi těch 6,8 ml do té doby spotřebuju, ale takhle, pokud není v mé denní rutině..No ještě uvidím co s ním, protože odstínem mi zapadá až do dalšího léta, ale že bych chtěla riskovat si dávat zrovna k očím něco, co dle výrobce už je po expiraci...No nevím...


Dermacol  Make-up Cover


No, nesmí tu chybět. Český produkt za stovku v tubě ve velikosti objemu standardního makeupu, který se prodává už roky a je to jediná věc, co má takové krytí, že zakryje i tetování... No, co dodat.
Ale prosím, pod oči ho vážně nepoužívejte, okamžitě zalézá do vrásek. Ale pokud potřebujete zakrýt jakoukoliv jinou neplechu, měl by to být váš pomocník č. 1.

Tak a co vy, máte nějaké fakt svaté korektorové grály, ať levné, tak drahé, které si kupujete opakovaně? A máte to jako já, že vám jde více o projasnění než o zakrytí?











Komentáře

  1. Já korektor nepoužívám, ale plánuji si koupit ten od L´orealu :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud ho vůbec nepotřebuješ, jsi šťastná to žena :-) Určitě jdi do něj, je lehounký a svoji práci plní na jedničku. Před týdnem jsem viděla video od Lu a ta ho tam vychvalovala také.

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, já teď přes dva měsíce používám korektor od Astoru a jsem s ním moc spokojená. Jen škoda, že je na výběr jen z dvou odstínů.

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Bohužel, ten malý výběr odstínů je něco, co mě někdy žene k dražším značkám, ale naštěstí už jsem skoro bledule-opět, takže ho zas můžu půl roku používat.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky