Oblíbené laky na nehty | PODZIM 2015

Tak a máme tu podzim a s tím se nese u mě změna ve výběru laků na nehty.
Jsem přesně ten typ, co nevydrží ani den bez nalakovaných nehtů a fakt se to už nestalo několik let..takže mám na obyčejnou ženskou docela velkou sbírku...tím myslím asi 20 kousků...
Dobře dobře, pro někoho je to málo, ale pro mě docela dost, na to že to cca každé 4 dny střídám.
Ale přeci jen nálada na určité tóny dle počasí mění a s podzimem jsou mými oblíbenci zemité či nafialovělé laky.
Než je začnu vyjmenovávat, ráda bych jen shrnula, že všechny mají skvělou výdrž, jinak bych je už dále neskladovala ;-), a u těch Rimmel 60 sekundových musím tleskat, protože na rychleschnoucí laky je to něco neuvěřitelného - neoprýskává se mi, neodlupuje, bleskově schne a ten lesk!!! Top coat netřeba :-)
A ještě než Vám je vyjmenuji, ne všechny mám nafocené v detailu, pač to bych Vám oblíbence na podzim dala až ke konci podzimu, ale tak, jak je vidíte na první fotce, tak naprosto odpovídá, jelikož jsou všechny laky skvěle krycí.

















Rimmel kolekce Rita Ora v odstínu Rain Rain Go Away je můj první lak v šedém odstínu a je prostě boží...k deštivým dnům skutečně ladí..


Rimmel 60 seconds Super Shine v odstínu Caramel Cupcake jsem si vzala ze stojanu, jelikož jsem chtěla nějaký nenápadný lak, ale zároveň ne zcela nude, pač ten mě bledulce nesluší. Je jemný, s teplým podtonem..Něco jako výše uvedený lak, ale v hnědém odstínu, který ale ladí ke všemu.

Rimmel 60 seconds Super Shine v odstínu Berries and Cream je skoro věčně chybějící odstín v mém nejbližším DM a vůbec se nedivím. Je to tak dokonalá rudá barva s teplým podtónem, že byste taky neodolali. A opět, velmi lehce ji sladíte ke všemu.


Rimmel 60 seconds Super Shine v odstínu Midnight Rendezvous je zase vůbec můj první lak v modrém odstínu a říkám si, jak jsem bez něho mohla být. Jestli máte za to, že se špatně ladí k oblečení, tak pokud nosíte džíny a jednoduché vršky, nejlépe světlé, pak tohle je must-have odstín. Na to jaká jsem milovnice růžových a červených, tak tahle temně modrá jim nakopala.....lahvičky.


Astor Perfect Stay Gel Shine v odstínu Dawn Lilac je typickou zastřenou fialkovou barvou s růžovým podtónem. Univerzální a typický až mouve odstín na podzim...Mám ho už druhým rokem a vytahuju ho zásadně na podzim ;-)

Jordana odstín Grape jsem si kupovala asi před 3 lety přes internet. Nevím proč ho nelakuji častěji, asi že mi zas zapadá do období podzimních plískanic, ale pořád ho mám a pořád je plně funkční, nevysychá, neoddělují se jeho složky...prostě můj jediný lak od Jordany pořád drží! Jinak k odstínu..je to taková zastřená barva, ne zcela lesklá a popsala bych ji jako fialovou s vínovým podtónem...jak složité :-)

A co vaše oblíbené laky na toto období?

Komentáře

  1. Tiež mám rada laky Rimmel, skôr však tie Lycra Pro, pretože tieto 60 second síce bleskurýchle schnú, ale rovnako krátko aj držia na nechtoch. A tiež mám rada Essence laky, tie držia na nechtoch dlho, kryjú v jednej vrstve a tiež rýchlo schnú.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bianko, s tou trvanlivostí je to dle mě odstín od odstínu a to snad u všech značek, což by tak být němělo :-(. Zjistila jsem, že u Rimmelu čím tmavší lak, tím déle drží..aspoň na mých nechtech.
    Díky za tip s Essence laky - máš namysli jejich nové Gel laky, nebo nějaké ty klasické co vždy nabízeli? Děkuji Dáša

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky