LUSH Haul | aneb mé první setkání s Lushem...




Já vím, já vím...někdo kdo miluje kosmetiku a ještě nebyl v Lushi? Tak, abych to zdůvodnila...Jelikož nemám vanu, ale jen sprchový kout, tak je pro mě hned půl sortimentu tzv. "pasé"... Na tuhá mýdla si nepotrpím, na tělovou a vlasovou kosmetiku mi to přijde moc drahé (ikdyž netvrdím, že ten pohled na to někdy nezměním)...taková česká Manufaktura i jako výrobce přírodní kosmetiky je mi sympatičtější...Ale co mě lákalo u Lash od začátku, byly přírodní masky a peeling. Ano, mohla bych si to za pár korun udělat doma, ale když jsem to nezkusila za ty roky, co na domácí masky apod. čtu různé "recepty"...koupit si to v kelímku je přeci daleko pohodlnější.
Vzhledem k blížícím se vánocům jsme tak přemýšlela, co hezkého, voňavého a užitečného dát a napadl mě právě LUSH. Začala jsem ho důkladně prostudovávat během večerů a přemýšlet nad tím, z čeho udělat dárkový balíček pro milovníky relaxace ve vaně... No a pak jsem si řekla, že vybírat to přes internet nemá moc smysl, dokud to neočichám, neosahám...a tak jsem se ocitla v Palladiu a dívala se na to, jak maličký obchůdek to vlastně je. Trošku mám výtku k tomu, že jak je vše vystavené, tak je to sice estetické, ale protahovat se mezi lidma a zároveň kabelkou neshodit vystavené kousky, bylo trochu umění.
Popravdě, nic kromě peelingů a masek mě moc neučarovalo. Ty jejich "bomby" do vany má Manufaktura taky a přijde mi, že za tu poloviční cenu jsou přeci jen lepší...ale, marketing LUSH prostě umí.
Ale abych to tu nepohanila, koupila jsem si to, co mě nejvíce zaujalo a je jedna věc, pro kterou se asi ještě do LUSHe vrátím.

Takže popořadě...první věc, kterou jsem si vlastně už vybrala předem, je maska Magnaminty (odkaz na LUSH) a to v menším balení vzhledem k době expirace, což jsou u tohoto produktu 3 měsíce. Cena za 100 ml byla 195,- Kč. Sice tohle zrovna není moje vůně a upřímně, mám co dělat to vydržet jí čichat, když jí mám na sobě, ale okamžitě zabrala na akné, které mi vyráželo, pleť je po ní naprosto úžasně hebká, dokonce mám pocit že i hydratovaná a pro ten efekt bych si ji dávala nejradši každý den. Aplikuju si jí tak, že jí dám na vyčištěnou pleť docela ve vrstvě na celý obličej, nechám působit tak 10-15 minut. Za tu dobu na obličeji nijak nezaschne. Poté si jen navlhčím ruce, lehce ji použiji jako lehký peeling, trošičku jí tím i uvolním a pak smeju. Většinou k tomu používám kosmetické odličovací houbičky, ale ty hrubější zrníčka bych z toho asi už nikdy nevymyla, tudíž je lepší pod tekoucí vodou nebo opláchnout. Kdyby vymysleli něco stejně účinného v ovocnější variantě, skákala bych radostí a nic jiného jako masku bych už nehledala. A jestli tam něco takového mají, tak rozhodně šup sem s tím dolu do komentářů ;-).

Pak jsem si řekla, že nutně potřebuju něco z peelingu. Tak jsem si řekla, že začnu pomaloučku polehoučku a půjdu jen do Sugar Scrub (odkaz na LUSH). A je to bomba. Jedno upozornění na začátek...je z cukru, není to mýdlo, takže nepatří pod sprchu, jinak ten jeden stogramovej kousek za 135,- Kč naráz rozpustíte a spláchnete. Použila jsem ho zatím 2x a není třeba se s ním vysloveně drhnout. Mám ho v celku odložený v přihrádce ve sprchovém koutě a sáhnu po něm až když se důkladně namočím a jen s ním potřu kůži, uvolní se jeho část a zase odložím na suché místo. A tím, co jsem aplikovala na kůži se drhnu. Je to skvělé - ačkoliv dost abrazivní, nepoškrábe vás, je to příjemné a funguje to. Uvidíme, na kolik použití nakonec bude, ale já odhaduju mininálně 10.

A pro co se tam ještě chystám vzhledem k tomu, jak moc je to úžasná vůně, že na ni už týden nemůžu zapomenou a prostě děsně moc to potřebuju? Peeling Ocean Salt (odkaz na LUSH)....OMG!!!
Jestli jste to vyzkoušeli, dejte mi prosím vědět, jestli je to tak úžasný, jak to voní...

A co vy a LUSH?







Komentáře

  1. Já tam plánuji jít v prosinci a udělat si radost nějakou bombou do koupele :)

    Rimmel Wonder'full Wake Me Up

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem na YT zkoukla Lush Haul od Beutylife by Aja...taky bych si bombu koupila, mít vanu :-D.... ale takhle mám potřebu ozkoušet šampuku a další pleťové masky.. Tak dej pak vědět, co za bombu jsi si pořídila :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky