Spotřebované produkty | minirecenze 2. část


Mléko k odlíčení očí od Avonu jsme si pořizovala skoro před rokem, protože jsem si říkala, že bude minimálně stejně účinné, jako dvousložkový odličovač a prostě mě lákalo ho otestovat. Nebylo to špatné, ale potřebovala jsem ho celkem dost. Dala jsem ho vždy na vatový tamponek a pak jemně stírala. Odličoval hezky, jediné, co mi vadilo je to, že když se dostal do oka, dělal jakoby mlhu při divání se, ale neštípal a není nijak parfemovaný .Můžu ho doporučit, mě jen nevyhovuje ten koncept, než produkt jako takový.
Nivea Anti-Cellulite Gel  jsem si rozhodně nekoupila kvůli tomu, že by měl zabojovat proti ďolíčkům - na to fungují zcela jiné věci a kosmetické produkty to dle mě nejsou, ALE...skvěle zpevňuje pokožku a úžasně ji vyhlazuje.  A z toho důvodu si ho kupuju během léta, protože není mastný, okamžitě se vstřebá a pokožka je po něm na dotek úžasná. Má gelovou strukturu a skvělou vůni - kterou bohužel neumím popsat, takže ho očichejte v drogerii. Za mě rozhodně ANO! ... Jen po něm nesmíte chtít efekt, podle kterého se jmenuje :-)...
Nivea Double Effect antiperspirant dle mě nějaké efekty má, ale já přišla jen na ty negativní - dělá šmouhy na oblečení a nefunguje...za mě ne a jde do koše a to je ho tam ještě tak 3/4.
Alverde tělové mléko Korper-Lotion jsem dostala a bohužel, uplně se mi to netrefilo do vkusu hlavně tím, že nejsem na květinové vůně. Složení je s přísadou růžové vody, extraktu z orchidee a bambuckého másla, obsahuje glycerin a voní po magnolii, růži a levanduli a tahle kombinace je na mě prostě moc květinová. Navíc, hodně, ale opravdu hodně dlouho se vsakuje a špatně rozmazává..Za mě přešlat, do kterého znovu nepůjdu.
Nivea dvoufázový odličovač - více v článku o "dvoufázácích" :-) Jen stručně - klasický, odlíčí a líbí se mi ten inovovaný obal.
L'oreal Skin Perfection koncentrované korektivní sérum pro dokonalou pleť jako denní krém v létě posloužil, ale jinak na mojí pleť je to slabé. Moc nehydratuje, žádná korekce nenastala, sérem bych to také nenazvala...spíš lepší vzhlazující krém z drogerky,  lehce gelové struktury...ale zase na druhou stranu, abych ho tu nehanila...vypotřebovala jsem ho :-)

Co vy, máte na nějaké výše uvedené produkty uplně jiný názor? Podělte se o něj, přeci jen - kosmetika je věc hodně individuální....



Komentáře

  1. Mléko od Avonu na odličování jsem kdysi používala taky a až na dny, kdy se mi dostalo do oka jsem také byla moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mléko od Avonu na odlíčení jsem také kdysi používala, ale teď bych dala přednost micelárka, protože odličovací mléka moc nemusím :)

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky