HAUL | Sephora - Chanel, Sleek, Sephora, Clarins

Tak jsem se před týdnem vypravila do Sephory s tím, že vím, že musím koupit Chanel pro mojí mamču k vánocům, ale měla jsem i pár věcí na wish listu v mé hlavě a tak jsem si něco z něj koupila :-)..



Chanel Chance Eau Vive není třeba představovat...je to moje nyní denní stálice a tohle 100 ml balení je pro mojí drahou maminku, která si ho přeje již od té doby, co vyšel. Cena je 3200,- Kč za EDT, ale využila jsem na něj slevu. Pro zákazníky Chanel ještě čeká dárek v podobě miniatury Chanelu No. 5 EDP v mini ikonickém flakonu o obsahu 1,5 ml. Je to super roztomilé!!! .


...Ale, byla jedna věc, pro kterou jsem šla cíleně - Sephorácký atomizér. Vlastním jeden od Trevallo, který je skvělý a používám ho na Armani ADG, ale potřebovala jsem atomizér, který je plnitelný tím, že přestříkáte vůni do lahvičky, jelikož u Chanelu mi nejde sundat vršek, abych ho nasadila na atomizér - prostě jiný způsob plnění). Tenhle za 290,- Kč je naprosto skvělý, nevytéká, nenaplnila jsem ho ani celý, ale vydržel mi celý týden...předpokládám, že je to 5 až 10 ml balení. Při jeho koupi Sephora nabízí službu, že Vám ho zdarma naplní parfémem, ale mají omezený výběr. Já jsem jí nevyužila, jelikož - a to je nutné mít na paměti - je nutné při změně jiné vůně atomizér nechat 24 hodin odležet naplněný čistým alkoholem, jinak se vonné směsi smíchají.

Dále sháním už poměrně dlouho v drogerii tmavší tužku na obočí. Ano, používám hlavně gely, respektive řasenky na obočí, ale musím dovyplňovat a všechny mi přišly buď moc černé nebo moc teple hnědé. Tužku na obočí mám od Sephory poprvé, ale už jsem jí zkoušela a zatím se mi líbí moc = výdrží i odstínem (č. 3, Deep). Cena 160,- Kč.




Potom jsem nutně potřebovala (po zhlednutí videa Lucky z Getthelouk) konturovací tužku na rty od Clarins. Evidentně je z ní po jejím nadšení ve videu velký boom. Málem je už neměly a to přitom stojí 330,- Kč. Každopádně idea je taková, že vám stačí konturka v barvě vašich rtů a pak už můžete použít jakou rtěnku chcete, jelikož její barva nebude nijak ovlivněná. Mě se ten nápad opravdu líbí, jelikož když jsem měla "barevné" konturky, nepoužívala jsem je skoro nikdy. Tuhle nyní denně, opravdu jí lehce zařadíte do denní rutiny. Já si ji po poradě s konzultantkou koupila v odstínu 02 - nude beige a je o malinko tmavší než mé rty a upozorňuji, ze všechny odstíny jsou s podtónem do béžova...ale zatím o ní můžu mluvit jen v superlativech. Mám s jejím použitím už 2 oblíbená komba s NUDE rtěnkami...Ale to někdy příště :-)



No a pak začala hodinová honba za bronzerem. Na wish listu mam Hoolu od Benefitu..ale, proč něco, co už nemá 12 gramů, ale jen 8 g a  namísto 8 stovek, co to stálo před dvěma lety, stojí přes tisícovku... A ikdyž na to je sleva, vždycky nejsem přesvědčená o tom, že za ty peníze stojí. To obdobné mám s Too Faced a jejich Chocolate bronzer. Cenu už si nepamatuju, ale odstín mi přišel moc teplý. Největší zádrhel, proč mě jiné značky s bronzery (tedy pro mě spíš konturovacími pudry) neoslovily, je ten, že skoro všechny ostatní nabízí jen ty se shimmerem, ale to pro konturování skutečně nejde. Až po tom, co jsem si řekla, že tedy nic, jsem při čekání ve frontě narazila v oddělení Sephora na cesty, na Sleek paletky. A z toho jedna část je bronzer a druhá část rozjasňovač. A pozor, je to pecka.. Za cenu ........ dostanete skvělý matný pudr, který je teď možná malinko tmavší, ale když se dobře rozblendí, je použitelný nejen v létě a ten rozjasňovač jsem se hned naučila používat denně. OMG!!! Jestli nevíte co by, tohle si snad zamiluje každá. Univerzální, malé a přitom opravdu použitelné a krásně pigmentované - za cenu 250,- Kč jsem na nic obdobného nenarazila.



A co vy, máme něco stejného?



Komentáře

  1. Ahojky, hodně mne zaujala konturka Clarins, ale při poslední návštěvě Sephory jsem na ní nekoukla. Jinak mám to konturovací duo od Sleeku a moc ho nepoužívám, bledne mi a flekatí. Takže zklamání.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ni rozhodně koukni...jen pozor, se stejným číslováním mají i bývalé odstíny, tak ať ti omylem nedají tu druhou - konzultantce se to málem stalo. Jinak sleek jsem zkoušela zatím párkrát a zatím jsem to naštěstí nepostřehla..A co ti sedí? Budu ráda za každý tip. Díky

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak se nech inspirovat :-) Btw...mas skvele aranzma fotek na blogu, libi se mi moc!!!

      Vymazat
  3. Já mám v plánu si pořídit jednu z jejich vánočních paletek :)

    Rimmel Wonder'full Wake Me Up

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě lákaly :-) Jsou docela velké za tu cenu a odstíny taky fajn....jak tak nad tím přemýšlím, možná se po nich taky ještě podívám...

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky