Nové rtěnkové přírůstky | FOTO - L'oréal, Catrice, Essence

Tak jsem teď chvíli testovala mých nových 5 přírůstků do rtěnkové sbírky a rozhodla jsem se vám je nafotit nejen jako swatche, ale i to, jak vypadají na rtech. Jsem do všech blázen, tak pojďme na ně :-)






Catrice Ultimate Colour, odstín 420 Plum Fiction

Po ovoci vonící nádherná podzimní krémová rtěnka se sametovým finishem. Konečně jsem našla něco krásně sytého s kapkou vínové. Jediné, co mi trochu přijde mínusem, je to, že lehce vysušuje, takže před každou další vrstvou je nutné opět rty zhydratovat. Výdrž kolem 4 hodin. Tím, že je výrazná je bohužel její mizení odprostřed trochu víc viditelné...Ale ta barva...




Catrice Ultimate Stay, odstín 020 All that she wants

Další skvělá barvička, není jen podzimní, ale víc zastřená a s kapkou hnědé a taková "výraznější nude". Po ovoci voní snad ještě víc. Rtěnka je v tužkové podobě a je avizovaná jako matná a to skutečně splňuje. Výdrž 2-3 hodiny, nehydratuje, ale ani nevysušuje. S opakovanou aplikací nemám sebemenší problém. 




Obě rtěnky jsou k dostání kolem 149,- Kč, někde i levněji - dle akce.



Essence Nude řada, odstín 03 Come Natturaly

Tak tuhle rtěnku já považuju za objev. Skvělá nude barva s kapkou fialové, která mi hodně připomíná neutrální rtěnku od Rimmelu Vintage Pink, ale takle je pořád víc nenápadná. Drží na rtech v pohodě 4 hodiny, mizí ze rtů nenápadně a postupně po celé ploše. Na to jak drží, tak i hydratuje a prostě...Za těch 70,- Kč mě to absolutně dostalo. Koupila bych si ji, ikdyby stála dvojnásobek.



L'Oréal Color Riche Nude J Lo's

Dlouho jsem po ní pokukovala a nechtělo se mi za ní dát těch 250,- Kč, ale co je na ní boží, tak je ten odstín. Je to přesně ta pravá rtěnka k výrazným očím. Velké mínus je to, že je natolik skvěle lesklá a hydratační, že mi dá tak hodinu, více ne :-(... s Clarins konturovací nude konturkou už se dostanu sice na dvojnásobek výdrže, ale uznávám, poměr cena výkon je dost děsivý...Ale holt jsem ještě neobjevila kvalitnější dvojče. Jestli máte tip, sem s ním!!!



L'Oréal Paris Infallible Mega Gloss s řady Matte, odstín 407 Smoke me up

Tohle je dle mě, aspoň v tomhle odstínu, jasná tekutá rtěnka. Drží to jak přibité, je skutečně matná a prostě....Jojojo...ještě asi potřebuju nutně odstín Amen. Jediné, co bych tomu vytkla je aplikátor, jelikož je dost nepřesný a u této barvy si musím brát štěteček na rty, abych skutečně rty vykreslila. Na ledabyle nahozeni barvy to neni... Cena je nyní v DM kolem 170,- Kč, v akci se dá i za méně.




Tak co, poběžíte si pro nějakou z výše uvedených? :-)




Komentáře

  1. Tu rtěnku od Essence mám taky, strašně se mi líbí její odstín, ale ta výdrž je nic moc :(

    Astor Perfect Stay 24H & Catrice Camouflage Cream

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak neda cely den, ale pokud nepouziju predtim balzam, drzi mi par hodin..je presne videt, jak moc je to individualni :-)

      Vymazat
    2. Tak neda cely den, ale pokud nepouziju predtim balzam, drzi mi par hodin..je presne videt, jak moc je to individualni :-)

      Vymazat
  2. Všechny ti moc sluší, hlavně se mi líbí ta matná od Catrice.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. ja milujem rúže od essence :) nádherné farby, nevysušujú a sú lacné :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky