Spotřebované produkty | minirecenze 1. část

Tak je tu něco, co podle mého může být benefitem pro mě i pro vás čtenáře - to co jsem spotřebovala. A proč pro obě strany? Já aspoň se dokopu věci spotřebovávat a zkuste si to sami - jen měsíc dávat na stranu to, co jste vypoužívali či vytřídili, a věřím, že budete překvapeni. Pro vás bych tuhle rubriku ráda pojmula jako minirecenze, alias vyhovovalo/nevyhovovalo. 

Tak pojďme na to!!!


Barvu Perfect Mousse od Schwarzkopf v odstínu 400 Icy Espresso používám snad od té doby, co takhle řada vyšla..Občas zkusím jiný odstín, ale k tomuhle se opakovaně vracím. Proč si kupuju stále dokola právě tuhle?  Pěna má skvělý pumpičkový dávkovač, nestéká a ta největší výhoda je ta, že jedno balení vystačí i na mé dlouhé husté vlasy...Stojí za vyzkoušení!
Aussie 3 Minute Miracle z řady Frizz Remedy - prostě skvělý silný kondicionér, jako maska funguje skvěle, pokud ji máte na vlasech tak 5 minut a déle. Jestli se méně krepatí, to jsem nevzpozorovala, ale hydratuje skvěle. A pro mě osobně tahle řada nejlépe voní :-).
Rexona anti-perspirant Aloe Vera byla skvělá do fitka. Osobně preferuju spíš tuhé formy, ale na osvěžení a ovonění posloužil tenhle sprej úžasně a navíc jemná vůně je bonusem. Myslím, že ty sladké do fitka, když to rozparádíte a rozvoní se, nejsou to pravé ořechové...
Nivea Creme...klasika :-) 
Tekuté mýdlo BALEA papája a podmáslí je moje oblíbené, ale vůbec, mýdla zn. Balea jsou mé oblíbené v rámci poměru cena/výkon (respektive vůně). Kupuju si jen náplně, takže trochu mě mrzí, že není víc variant, než dostupných asi 6, které stále dokola střídám.
CIEN tělové máslo z LIDLu jsem spotřebovávala snad rok. Ze začátku nadšená a hlavně se mi líbil i obal, ale časem jsem té mangové vůně nějak měla dost, prostě mě to přestalo bavit. Takže nakonec jsem ho používala už jen občas, když jsem měla pocit, že fakt chci něco hutného. Ale na jaro/léto upřednostňuju přeci jen něco s lehčí konzistencí.
Garnier micelární voda je hodně oblíbená u blogerek, ale na mě nějak nefunguje. Mám osvědčený jiný způsob odličování, a o něm někdy jindy, ale micelární vody používám na úplně dočištění. Takhle neudělala skoro nic a jednou jsem její účinnost otestovala tak, že s touto vodou už byl tamponek krásně čistý a poté jsem ještě použila jinou micelárku a ouha, na tamponku přeci jen něco bylo. 
S mou pletí se prostě asi nekamarádí a ačkoliv tam mám ještě půlku, je po 6 měsících po otevření trochu jiná a i se změnila trochu její parfemace..Takže jde z kola ven. 
Docela dost by mě zajímalo, jestli také některé z vás nevyhovuje, nebo jsem v tom sama...?


Pokračování dalších minirecenzí na již spotřebované věci příště :-)




Komentáře

Oblíbené příspěvky