Bezprostřední dojmy z Blog Awards 2015

Tak jsem se právě vrátila z Karlínského divadla a plná nadšení :-) Tak jsem si řekla, že Vám napíšu, jak jsem si ten večer užila jako klasický návštěvník předávání cen.

Dorazila jsem na místo těsně před sedmou a jelikož u pokladen na vyzvednutí lístků byla fronta, tak jsem byla zkleslá, že přijdu o začátek. Ale o pár minut ho pořadatelé posunuli, takže jsem usedla právě při zahájení hudebním číslem Ondry Brzobohatého. Pak se vždy předávaly ceny ve 2 kategorich a toto vyhlašování bylo protkané dalšími hudebními vystoupeními - Mista, Mandrage, ATMO a Jakub Děkan a Ondra Brzobohatý ještě předvedl svůj singl s Johny Machette. 
Ceny předávali např. Libor Bouček, Patrik Hezucký, Pavel Cejnar...alias partička z Evropy 2 a musím říct, že byli vtipní.
Po skončení večera mě trochu mrzelo, že pro klasické návštěvníky, kteří si zaplatili za lístek, nebyla vůbec možnost si posedět na baru či si dát skleničku. Divadelní kavárna byla separé pro After Party, coz samozřejmě chápu, že to má být oddělené a jen pro zvané. Ale ostatní se mohli leda sebrat a jít domu. To jediné bych vytkla.
Ale co musím vyzdvihnout a z čeho jsem nadšená je to, že mé nejoblíbenější Youtuberky, které sleduju asi nejdéle a zároveň mi jsou nejsympatičtější, neutekli hned na soukromou party, ale trávili čas ve Foyer s námi ostatními.
Tudíž velké díky Petře z PetraLovelyHair a Mírovi, že se nám tam věnovali, fotili se s námi, pokecali s námi, takže je skvělé to, že když už jim dáte hlas, máte i tu možnost jim osobně pogratulovat.
A to samé díky Luci a Nikol z A Cup Of Style. Neuvěřitelně milé holky, které se nám věnovali, ač rodina na ně čekala opodál.
A navíc mě příjemně překvapilo, že všechny tři jsou ještě daleko krásnější než ve videích a jsem moc ráda, že i z toho velmi krátkého popovídání bylo jasné, že jsou i před kamerou úplně přirozené a stejné jako v životě.
Ale musím zmínit ještě jednu Videoblogerku a tou je MamaLifestyle - nemohla jsem jí ani poznat, jak nádherně se oblékla a jak jí to seklo - skutečně dechberoucí šaty i čelenka (či drobný klobouček), ani se mi nechtělo věřit, že je maminka dvou dětí - její outfit určitě někde bude :-)

Tak snad zase za rok :-)...

Komentáře

Oblíbené příspěvky