Spotřebované produkty | minirecenze 3. část


Poslední část mých spotřebovaných produktů a.... už se mi plní taška znovu :-). 
Sprchové gely z Yves Rocher najdete v této rubrice asi pokaždé. Vůně měním dle nálady, ročního období a teď jsem na přelomu léta a podzimu vypotřebovala ten s výtažkem karamboly a aloe vera. Ty nekrémové varianty sprcháčů bohužel nehydratují dostatečně, ale pro jejich vůni je zbožňuju. 
Další produkt, který si kupuju stále dokola a je dle mě účinnější než jiné dražší produkty podobného typu je obyčejná pemza s obsahem síry od Balea za doslova pár korun. 
Poslední rok se snažím naučit se používat ústní vody. Pokaždé nějakou zkusím a stejně u ní pravidelně nevydržím. Listerine mají asi největší pocitový efekt, ale na mě stahuje až moc a není mi zrovna nijak příjemná. Jestli máte nějaký tip, kterou další mám zkusit, sem s ním ;-).
Korektor od Avonu z řady Calming Effects jsem měla ráda, ale už se z něj skoro nic nedá vydolovat a ten v kalíšku od Yves Rocher jde z kola ven, jelikož změnil svoji vůni a to je jasná cesta do koše. Dermacol cover si koupím znovu, až na něj narazím ve světlém odstínu (já ho měla ve 213)...bohužel, už také proexpiroval dle data na obalu. Na jejich recenci již mám článek.
Minerální kompaktní pudr od Dermacolu jsem si dříve kupovala opakovaně, je jemný, se sametovým finishem. Nosila jsem ho hlavně v kabelce, jelikož má oddělené zrcátko a místo na labutěnku, tudíž na použití mimo domov praktické. Nyní jsem ve fázi, kdy prozkoumávám jiné, ale s vysokou pravděpodobností se k němu vrátím, pokud se ještě bude prodávat (naposledy jsem ho v drogerii nezaregistrovala).
Konturovací tužky Dermacol ve 3 různých odstínech - od růžové po vínovou jsem syslila už poměrně dlouho...pár let to bude. Až na ten nejsvětlejší jsem je nikdy nepoužívala běžně, jelikož mi vadil ten efekt, že když rtěnka časem vymazala, zůstal mi rudý "rantl" kolem rtů a vypadalo to skutečně příšerně. Tudíž, za mě barevné konturky ne a ne.
Pleťovou kosmetiku Caudalie jsem protestovala a čeká vás na ní ještě recenze. Tyto pleťové krémy jsem dostala v rámci boxu, který jsem si kupovala na lookfantastic.com.
Clinique dramatically different moisturizing lotion na suchou a smíšenou pleť jsem si kupovala na jaře a v tom období mi vyhovovala. Na podzim a zimu je to pro mou pleť málo, ale pokud potřebujete jen lehký hydratační gelový krém, klidně do něj jděte. Já mám jen pocit, že za tu cenu se dají najít obdobné či možná i lepší krémy. Ale možná je to větší pecka, než si myslím, pokud ho kombinujete v rámci všech předepsaných 3 kroků péče. Co vy na to, máte s Clinique nějakou zkušenost?

To by pro teď bylo vše. Příště bude nějaký haul a uteče to jako voda a budou tu zase další spotřebované produkty (už jich na straně pár mám za poslední dny, což jen hurá hurá hurá, protože to znamená, že používám vše pravidelně a poctivě!!!).





Komentáře

  1. Tyto sprchové gely od Yves Rocher miluji :-)!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A take jen ty v tomto balení, nebo kupuješ i ty půllitrové?

      Vymazat
  2. Ten sprchový gel YR mám doma taky, kupovala jsem si ho v létě, ale zatím jsem ho nestihla spotřebovat :D Voní moc krásně!

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já stihla od léta dát dva tyto s karambolou a teď spotřebovávám verbenový...a pak přijde na řadu asi mandlový - prostě okolo vánoc mám ráda ty "hřejivé vůně" :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky