Mega kosmetický HAUL

Tak jsem tak dávala dohromady, co jsem postupně nakoupila během prosince a začátkem ledna a je toho tolik, že to nebudu moc okecávat a půjdeme na to :-)


Z Yves Rocher jsem si odnesla micelární vodu Hydra Vegetal, kterou budu srovnávat se svojí oblíbenou, která je od stejné značky, jen na mastnou pleť. Celá zimní, nebo spíš vánoční řady jsem si odnesla krém na ruce s pomerančem, který se stal mým novým oblíbencem, jelikož se rychle vstřebává a úžasně jemně voní. No a jelikož u pokladny měli akci na jejich hitovky a to Reparační tělové mléko, možná spíše krém, tak proč ho nevyzkoušet :-)
Zatím můžu říct, že s níčím jsem nešlápla vedle.



Do Sephory jsem si zašla pro Perversion řasenku, jelikož mám teď otevřené 3, ale všechny už bohužel pomalu a jistě umírají. A když už jsem s ní šla k pokladně, tak jsem zavadila o tento set od UD Perversion řasenky a tužky na oči, který vyšel o zhruba 300,- Kč výhodněji, oproti standardním cenám. Řasenka stále čeká neotevřená, ale z tužky jsem nadšená. Několik dní předtím jsem si ještě pořídila Urban Decay tužku na oči v odstínu Smoke, která je prostě jen matně tmavě šedá, což je jen taková matnější a světlejší sestřička Perversion, ale za mě se rozhodně vyplatí. Skutečně drží jak přibyté.


A když mi došlo všechno tělové mazání, tak jsem si pořídila na základě recenzí obě tělové mléka Dove z řady DermaSpa, na které plánuju recenzi. Musím říct, že už je mám v současné době skoro dopotřebované a názor na ně je pořád tak nahoru a dolu. Stručně, poměr cena/výkon zatím za mě nic moc.





OPI laky na nehty byly na mém wish listu a když jsem kupovala jeden odstín jako vánoční dárek, neodolala jsem u těchto odstínů s tím, že v drogerii na ně jen tak nenarazím. Všechny už mám odzkoušené. A pocity mám smíšené. Na nehtech to není to co v lahvičce a moc mi nedrží. Laky od Rimmelu prostě bohužel zůstávají mým topem...



Tohle je vlastně můj dnešní nákup a k tomu Vám tedy neřeknu ani ťuk :-)
Ale krém Clarins Daily Energizer jsem měla ve vzorečku a tak mě nadchnul, že jsem si toto balení pořídila. Je pravda, že nejdříve jsem si říkala, že fakt stojí "jen" - na Clarins - 590,- Kč, ale jde o 30 ml, takže cenově asi jako můj oblíbený Benefit. 
Jumbo  matné tužky na oči Sephora jsou jasné, jelikož je to můj oblíbený primer pod oční stíny a kupuju si je stále dokola. Jde o odstín Pretty little thing, která je do růžova a Café au lait, která je ideální na nahé líčení očí. Na mě konkrétně není vůbec vidět a přitom zakryje všechny žilky atp.
Cena je stálá na 260,- Kč za jednu.
Původně jsem si šla do Sephory cíleně pro tvářenku UD Fetish, ale jelikož v současné době není snad v celé Praze (dostupná je tedy prý jen v Sephoře v Palladiu a na Novém Smíchově), tak jsem si udělala radost jinou a to v podobě matné rtěnky Urban Decay v odstínu Bittersweet. Po téhle krásce pokukuju už asi 2 měsíce a dle swatchů jsem si nebyla jistá. Ale dnes jsem jí vyzkoušela i na pusu a... prostě jsem jí musela mít, jelikož ten odstín je jedinečný. Ano, cena je vysoká dle mě, protože je to o trochu víc než za rtěnku od MAC, ale...podle mě prostě podobnou nekoupíte.



Tohle není uplně můj nákup, ale jelikož jde o rtěnky a lesk Estee Lauder, které byly součástí vánočního limitovaného kufříku, který jsem kupovala jáko dárek k vánocům, tak ho sem přeci jen řadím :-). Mamce nesedly moc ty odstíny, takže skončily zpět u mě. Candy Shimmer už mám, takže toho mám zásobu na X let :-). Fuchsia Fever je jasná výrazná, jak název napovídá, fuchsiová barva a spadá do mých oblíbených barev. A lesk Shocking Pink je nyní mým jediným v makeup kolekci. A jelikož nejsem lesková, tak asi posledním...


Ke konci roku se také na lookfantastic.com objevily zajímavé akce na Tony&Guy, takže mám doma připravený šampon i kondicionér, ale hodně mě zaujal tento suchý olej do vlasů, který jsem u nás ještě neviděla. Podle zahraničních blogerek má docela pozitivní recenze, tak uvidíme, jestli vystřídá můj léta oblíbený Biosilk. Vyjde kolem 300,- Kč, tudíž pokud bude minimálně stejně tak dobrý, budu jen ráda.

No a co říct závěrem? Že mám všeho dost a můj wish list momentálně neobsahuje vůbec nic, kromě tvářenky Urban Decay v odstínu Fetish, kterou si prostě pořídím, jakmile na ní v Sephoře narazím, ale jinak...mám toho víc než dost, po ničem netoužím a moje obří taška se spotřebovanými produkty je už taky naditá.
Tudíž, vyhlašuji do jara sama pro sebe nakupovací stopku (prosím, prosím, ať to dokážu) a musím se pustit už do testování a recenzí na plno, jelikož nápadů mám habaděj a pořád si říkám, že vám musím napsat o tomhle a o tomhle a ... takže hurá na nehaulové články...to je mé předsevzetí aspoň na začátek roku.

A jak to máte vy, máte toho moc jako já, ale ne a ne odolat, nebo málo a víc toho máte stále na wishlistu?

Komentáře

  1. Ten olej vypadá zajímavě. Také používám Biosilk a mám ho ráda, tak pak dej vědět, jestli je lepší nebo ne :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Yves Rocher mám moc ráda, tento týden jsem tam byla pro masku a krém z Pure System :)

    Benefit They're Real!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky