Spotřebované produkty #2 | minirecenze 2. část

Krásný sobotní den,

tak jsme u druhé části spotřebovaných produktů a tentokrát i včetně dekorativní kosmetiky.
Je toho hodně, tak pojďme na to.



Paletku Naked2 se zbavuju proto, jelikož je to fake z Ali Express. Je to můj první a poslední fake a pořídila jsem si ho jen proto, že jsem chtěla zjistit, jestli by mi ta paletka v originále neseděla. Ale tohle byl krok vedle, stíny mi dráždily oči a už nikdy více :-(.
Catchy Eyes od Gosh a ještě moje oblíbenější Sephora Outrageous curl mi skvěle sedly a kdybych neměla zásoby dalších, jdu rozhodně do nich znovu.
To samé můžu říct o rozjasňovacím peru Lumi Magique od L'Orealu, které je skvělou levnější variantou mojí ještě lepší od Estee Lauder, ale pokud hledáte něco pod oči, co bude krýt a zároveň rozjasňovat a najdete to v drogérii, tohle je podle mého ta správná volba. Já ho měla v odstínu 2 medium a šlo o světlou barvu s podtónem do růžova.
Linka v peru od Dermacolu v zebří variantě s názvem Precise Black stojí také za poohlédnutí. Sice lepší fix mám nyní a je od LÓreal, ale s tímto si linku precizně nakreslíte také, jen je hrot malinko tužší.
Dále jsem spotřebovala 3 makeupy. Sephora Teint Infusion je velmi řídký makeup a připomíná mi Face and Body od MAC. Skvěle splyne s pletí, hodí se spíše pro suchou pleť, jelikož mi přijde více hydratační. Jediný mínus vidím v aplikaci, jelikož má kapátko namísto pumpičky a druhá věc je cena - 20 ml balení za necelých 600,- Kč. Ale pokud hledáte lehký vrstvitelný makeup, je to ta správná volba. Sephora 10h wear perfection foundation je mojí stálicí už myslím 3. rokem a střídám odstíny 14 a 20, dle ročního období. Krásně kryje, jen mi na konci spotřebování této lahvičky začal zalézat do pórů, což se mi nikdy předtím nestávalo. Ale stačí dobrá báze a problém je vyřešen. Avon Calming Effects byl vychvalován jako úžasný krémový makeup, ale já ho ani nespotřebovala celý. Nejsvětlejší odstín Ivory je na mě tmavý, je použitelný pro mě jen v létě a to právě krémové konzistence mi moc nesedí. Takže, ač je ho tam asi ještě půlka, tak po roce jde prostě pryč.
Lesky na rty od Cien z Lidlu nebyly špatné, ani moc nelepily, ale během roku se změnila jejich konzistence, tak jdou raději do koše. Pro mladší generaci je ale směle doporučuji, jsou lesklé, nelepí a mají jemný třpit a mají neuvěřitelnou vůni.. Zato miniatura Clinique Moisturizing gloss pro mě byl propadák. Strašně to lepí a rozhodně nehydratuje. Naopak mi tvořil docela nepříjemný povlak, tudíž je jasné, proč je na cestě do koše.
Báze pod oční stíny od Avonu. Také, opěvovaná i na mastná víčka, na má hodně mastná je to bohužel málo, ale veřím, že pro ty z vás, která nemáte se sléváním stínů takový problém, to bude skvělá volba za pár korun. Jelikož má i lehce béžovou barvu, skvěle sjednotí a skryje i jemné žilky.
Highlighter z HM měl super goldenbronze barvu, ale hodně prášil a hlavně se mi úplně rozbilo balení a byl pak rozprášený na všem okolo, takže musí z kola ven.
Lak na nehty od Avonu z řady Gel Finish jsem se snažila používat, ale moc nekryl a dělal nevzhledné šmouhy. 
Konečně jsem dopotřebovala Labello Fruity Shine watermelon. Bylo to klasický dobrý barvený balzám, ale mám už jiné favority. Ale pokud bych ho měla porovnat s Baby Lips, tak tento je o píď lepší.
Moje úplně první rtěnka Rimmel v odstínu Electric Plum. Milovala jsem jí na podzim, ale něco, co má už téměř 4 roky se mi už na rty dávat nechce, navíc, už jí je opravdu jen maličko.
Vzoreček Double Wear makeupu jsem měla před nákupem plné verze, abych si okusila odstín a je to můj TOP make up.
Tužka na obočí od Yves Rocher už jsem nepoužila skoro rok, je to teplejší odstín hnědé a ta mi už nesedí. Každopádně bych ji kvalitou přirovnala ke Catrice.
A pak už jsou jen špalíčky tužek na oči - voděodolná Rimmel v odstínu 003 Brown. Na drogérku má Rimmel tužky skvělé. A pak Sephora v odstínu 05 chocolate. Krásná čokoládová barva, bohužel moc nevydržela a trochu se rozmazávala. 



Můj nejoblíbenější odličovací olejový fluid od Baley je bohužel už zcela pryč a jsem uplně nešťastná, protože už ho nikde v DM nemají a nevím, kde najít náhradu. Pokud máte tip, sem s ním. Odličoval skvěle, nemastil pleť a nevadil mi vůbec při odličování v očích. Kdybych to věděla, že nyní v sortimentu nebude, tak si jich koupím deset do zásoby...Ale bohužel.
Další topovka a to je dvoufázovací odličovací voda od Green Line. Nyní testuju tu vychvalovanou od Yves Rocher s chrpou, ale dle mě tak dobrý není, a určitě vzhledem k ceně, tento vede.
Masku od Avonu Perfect Purifying s minerály z mrtvého moře jsem už asi půl roku nepoužila, takže už si bohužel nepamatuju efekt. Důvod, proč jsem jí ale nepoužívala, je aplikace...respektive způsob sundání masky a v tomto případě jde o gomáž. A s tímto způsobem se vážně nekamarádím.
Na Caudalie krémy mám samostatnou recenzi, tudíž více v ní.
Clarins vzoreček Daily Energizer krému - tak mě nadchnul, že ho mám nyní jako denní krém v plné verzi a jsem nadmíru spokojená. Hydratuje, nelesknu se po něm, skvělý pod makeup!!
Maska na noc Anew Clinical Hydra Recover....jak to říct... nulový efekt a vyhozené peníze? Kvalitní krém udělá tisíckrát lepší službu...Takže ano, zkoušela jsem jí asi 20x, ale jde pryč, tohle opravdu ne. Navíc, když k ní teď přičichnu, a to ji mám půl roku, tak doslova čpí nečím, co připomíná alkohol...velký propadák.
Sérum od Lancome Advanced Genifique mě taky nepřesvědčilo. Mini verze mi vystačila cca na měsíc, je to málo času na testování, ale za tu dobu se nic moc nestalo. Okamžitý efekt byl příjemný, ale to bylo tak vše. Přidanou hodnotu jsem neobjevila.
Vlevo dole je sáček od Natur Sensitive, což jsou vosky na depilaci. Tak ty rozhodně doporučit nemůžu. Je k ním i právě takovýto ubrousek, který případný vosk zachycený na kůži má odstranit. No, za mě, micelárka posloužila lépe a vůbec, na depilaci voskem asi nikdy nebudu :-)




Balea mýdlo na ruce z limitky Frozen Breeze. Bože, tak tohle byla neuvěřitelná vůně a naštěstí mám ještě jedno balení v zásobě. Ale tohle je velká škoda, že je to jen limitkou, protože ta kombinace malin a fialek je prostě dokonalá.
Ebelin odlakovač bez acetonu je můj oblíbený, toto bylo asi mé páté balení. Za mě lepší, než blogerkami obdivovaný Dermacol.
Antiperspirant Rexona maximum protection - uvidíte ho asi v každých spotřebovancích, možná se občas vystřídá s Dove, jelikož ten produkt je totožný, ze stejné továrny a ve stejném obalu, ale hlavně - funguje!!! A navíc mi vydrží poměrně dlouho - odhadem tak 3 měsíce při použití jednou denně, což je plně dostačující.
Pak jse vyzkoušela něco na bělení - bělící zubní pudr od White Pearl neudělal skoro nic, ale pěnil dobře a byl příjemný, jako náhrada za pastu. Swiss Dent zubní bělící pasta je už poměrně drahá, ale o odstín dva vybělí. Toto byla varianta Gentle, tak příště zkusím asi tu silnější, červenou variantu :-)

Tak, úspěšně jsem se prokousala článkem a poměrně hodně rychle. Doufám, že i přes délku jste dočetly až sem a třeba jsem vás inspirovala k nějakému nákupu :-)


Komentáře

  1. Ten odličovací olejový fluid od Baley mě docela zaujal :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vazne to nejlepsi, co jsem zatim zkusila, prakticky jsem na nem nenasla zadne minus...jestli ho nekde uvidis, sup sem s tipem, kde je jeste k sehnani :-) Dekuji

      Vymazat
  2. Krásný přehled :) Jo, s tím Clinique leskem mám naprosto stejnou zkušenost. Dobrý tak na masku Zombie, protože lepí tak, že když ho dám víc a otevřu pusu, táhnou se mi "nitky" mezi horním a dolním rtem, vypadá to jak mrtvolný sliz :D A také se ztotožňuji ohledně odlakovače, také mám raději tento Ebelin než Dermacol, ten mě zklamal, proto jsem nepochopila ty ohlasy na něj. :) Asi si dávám moc zdobení na nehty, ale Ebelin (i jeden od Essence) mě zatím nikdy nezklamaly.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Radko, moc dekuji..Ani nevis, jak jsi me svym komentarem pobavila :-) a jsem rada, ze nejsem sama hanitelka :-) Ohledne odlakovace ted zkousim od Sally Hansen a ted me dost prijemne prekvapil...ale je hodne podobny tomu od Ebelin...Ale za me Dermacol nikdy vice..

      Vymazat
  3. Dermacol odlakovač jsem o víkendu použila poprvé a jsem s nim velmi spokojená, je co jsem přejela tamponkem lak se pustil. Od Cienu jsem lesky také chtěla vyzkoušet, ale bohužel ho v Lidlu neměli.

    lifestyle and beauty by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Deni, děkuji za komentář. Dermacol odlakovač mi vadil spíše právě tou konzistencí, jelikož při odlakování výrazných barev jsem měla tu barvu všude na prstech a z tamponku se mi přenášela. Samozřejmě, odlakovává :-), jen ne tak nějak o mnoho lépe, aby se dle mého za tu cenu vyplatil..ale je to kosmetika - každé z nás sedne něco jiného :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky