My makeup storage aneb jak skladuju dekorativní kosmetiku

Milé čtenářky, vítám vás poprvé v roce 2016 na svém blogu a zároveň vám chci popřát vše nejlepší v tomto roce a ať je ještě lepší, než rok předešlý!

Každopádně jsem přemýšlela, čím Vám před dalšími Haul článkama a recenzema trochu zpestřit témata a napadlo mě Vám trochu příblížit, jak já skladuju veškeré své šminky. Kosmetiku na tělo a pleť mám v koupelně a k tomu se nejspíše také dostaneme. Ale jelikož já sama se ráda nechám inspirovat, zde máte můj příspěvek na toto téma :-)

Dlouhé roky jsem skladovala kosmetiku v takových těch pevných kufřících a musím říct, že ještě tak před rokem a půl to stačilo. Jenže pak jsem objevila kouzlo paletek a rtěnek a už ten můj zastaralý systém přestal stačit a vlastně jsem používala jen to, co jsem měla tzv. na očích, na vrchu atd.
V té době jsem si pořizovala komodu, klasickou z IKEI z řady Malm. Bylo hned jasné, že z ní udělám svůj koutek, jelikož na stejném místě jsem se líčila díky umístění vedle okna už dříve, ale měla jsem tam jen regál, ve kterém právě bylo několik takových kufříků.
Nemám moc ráda takové ty beuty stolečky, kde je vše vyskládané, takže jsem si řekla, že kosmetice obětuju první šuplík. Je docela dost prostorný a časem jsem si vytvořila mě nejvíce vyhovující systém rozřazení.



V zadní části mám látkové přihrádky z IKEI. Do jedné dávám jak krabičky od produktů, nebo věci, které popoutují dále, do druhé patří parfémy, do třetí deodoranty, jelikož jsem zvyklá je použít hned po nalíčení a ve čtvrté produkty, které nejsou ještě otevřené a čekají, až se do nich pustím a je to mix věcí, které si nakupuju do zásoby opakovaně - např. primery, nebo vzorečky na otestování či nějaké nově ulovené řasenky, které ale nechci otevřít, dokud nespotřebuju ty, co mám :-)



Poté jsem přemýšlela, jak s kosmetikou a vesměs tak, jak to vidíte, tak je to od začátku. Nakoupila jsem si klasické plastové košíčky a je to rozřazené na:

- štětce a různé další pomůcky 
- paletky
- makeupy, korektory, pudry, báze
- monostíny, tvářenky, báze pod oční stíny
- tužky, řasenky
- kalíšky se rtěnkami






Dělala jsem poměrně rozsáhlou "čistku" a opravdu, cokoliv co jsem nepoužívala, šlo pryč, takže, ani nevím, jestli toho mám málo, nebo hodně, každopádně je toho tolik, kolik zvládnu vypoužívat, jelikož líčím jen sama sebe a zároveň je tam rozsah takový, abych si mohla vytvořit více looků.

Když se ráno líčím, tak si nejdřív rozmyslím, na co mám náladu, nebo se rozhoduji i podle outfitu či příležitosti. 

Po levé straně vyberu štětce, které potřebuji používat, sáhnu po paletkách, vyndám makeup, pudr a další věci, které chci použít a mám ve všem hned přehled. 

Rtěnky mám rozdělené na syté růžové a červené - tam hledám tu, kterou chci, když mám neutrální oči a pak na ty neutrálnější, když se naopak na líčení očí chci vyřádit. Ten výběr je pak pro mě snažší. 
A pak mám kalíšek se svými oblíbenými rtěnkami, nějakým tím balzámem.


Zvlášť mám i oddělené produkty na obočí a konturovací tužku a tužky od Urban Decay, po kterých nyní sahám denně, rozjasňovací korektory a atomizéry s mými parfémy.




Setting spray moc často nepoužívám, ale vlhčím jím štětce, když potřebuji dát stínům větší intenzitu a  brush cleanser je můj denní pomocník. K němu už mám jen po ruce froté ručníček, do kterého hned štětce po použití otírám.

Pokud máte nějaké dotazy či komentáře, budu ráda za každý z nich..Třeba máte i vy nápad na zlepšení, nebo jsem snad některou z vás inspirovala? :-)







Komentáře

Oblíbené příspěvky