Spotřebované produkty #2 | minirecenze 1. část




Krásný den všem, spotřebovávám produkty, jak jen to jde a jsem na sebe pyšná, že když jsem vyprázdnila tašku, tak množství převládá nad tím, co jsem si nakoupila.
Tentokrát jde i o docela dost dekorativky, jelikož jsem dělala čistku, ale tak, pojďme se tedy podívat, co mi zůstalo v "koši" za poslední 2 měsíce.



Aussie šampony mě provázely celý poslední rok, vyzkoušela jsem všechny řady, krom té na barvené vlasy a zpětně musím říct, že řada SHINE mi udělala nejlepší službu. Je skvělá, vlasy jsou lesklé a hydratované a kdyby už si mé vlasy nezvykly a nechtělo to změnu, tak je kupuju dál a dál. Miluju i jejich nasládlou vůni a to, že se tak rychle nespotřebovávají. Letos ale chci zkusit něco jiného...
L'Oreal Elseve šampon s mateří kašičkou nebyl tak špatný, a i mi docela voněl, ale nebylo to ono. Nakonec jsem ho od půlky vypotřebovala na čištění štětců a na umytí vlasů po barvení, kde mi bylo líto plácat Aussie.
Masku od Avonu z řady Advance Techniques s Arganovým olejem jsem dostala, ale uplně nadšená jsem z ní nebyla. Sice krásně voní, ale mám pocit, že udávaného oleje tam bylo skutečně málo, takže jsem jí dopotřebovala, ale znovu už do ní nepůjdu.
Zato maska na vlasy od Pantene Pro-V z řady Deep Moisture špatná vůbec nebyla, skvěle se mi po ní rozčesávaly vlasy a dle mě dělala, co měla a vlasy po ní byly hezké a nadýchané. Na drogérku opravdu kvalitní.
Pak je zde barva na vlasy Nextra Color od Schwarzkopf v odstínu 500 přírodní hnědý.
Nejsem uplně zastánce barev s klasickým nanášením, ale vřele mi ji doporučovala kamarádka. Dělá lehce matnější efekt, než má oblíbená Perfect Mouse, a hlavně mě se vymívala. Sice přirozeně, takže to vypadalo jako tón v tónu, ale vzhledem k ceně a to, že potřebuji 2 balení, což u pěnových mi stačí jedno,  a vzhledem ke způsobu aplikace, tak nevím, jestli nákup zopakuji.
Musím ale zmínit masku na vlasy, která je k barvě přiložená, ta je totiž skvělá, kéž by ji prodávali zvlášť. Měla jsem po ní neuvěřitelně lesklé vlasy.
Dále Tony&Guy Prep Heat Protection Mist, alias sprej na ochranu pred teplem na žehlení. Tento produkt používám stále dokola a už teď mám další v zásobě. Jestli mi něco udrží vlasy vyžehlené a to  bez krepatění, tak je to jen tento sprej. Vydrží mi při používání obden několik měsíců a fakt stojí za to a že jsem toho vyzkoušela :-) Navíc miluju, jak kadeřnicky tato značka voní, to je něco božího.
Poslední z vlasových vypotřebovanců je olej na vlasy od Avonu a tento je konkrétně Smooth and Silk. Koupila jsem si ho v době, kdy v Douglasu neměli můj oblíbený Biosilk a musím říct, že tento olej fakt stojí za to! Úplně mě překvapilo, že za "pár korun" může mít Avon tak skvělý výrobek, navíc mi i krásně voní.  Sice jsem se k Biosilk vrátila a i přesto zkouším další a další produkty, ale jestli chcete levný a kvalitní olej, co Vám udělá efekt hedvábných vlasů, tak vřele doporučuji tento. 

A pokračujme ve vypotřebovaných produktech z řady péče o tělo


Jsem ten typ, co je ve sprše 2x denně a ač to úplně nemusím a někdy se k tomu musím dokopat, tak se i denně maže krémy či oleji.
Tentokrát jsem spotřebovala 2 tělová mléka DOVE, na něž jsem dělala recenzi, takže více info tam.
Ultimate Beauty Oil od Garnier mám už podruhé a asi do něj půjdu v budoucnu znovu. Panebože, ta vůně tohoto oleje, tu musí milovat snad každý. Jde o suchý olej, rychle se vstřebávající a obsahující olej arganový, makadamový, mandlový a olej z růží.  Rozprašovač je krásně jemný, takže se stačí pošplíchat a netřeba nijak dlouže roztírat. Doporučuji ho hlavně na jaro-léto, jelikož s ním není pleť tak mdlá a i vás lehce ovoní :-). Tohle se fakt Garnier povedlo. 
Skin so Soft od Avon - tělový krém s kapkou arganového oleje. Taky, skvělé, během chvíle udělá pleť sametovou. Sice nemá nijak extra dlouhodobý hydratační efekt, ale je moc příjemný. Klidně si ho koupím znovu.
Tělové mléko Inecto Naturals se dá sehnat v hypermarketech Albert. Jde o britskou přírodní veganskou kosmetiku a kupovala jsem si ho právě kvůli tomu, že uvádí, že jde o tělové mléko s čistým kokosovým olejem v BIO kvalitě a obsahuje 90 procent přírodních složek. Já třeba absolutně miluju kokosový olej, jen mi trochu vadí to patlání s ním. Takže jsem si říkala, že to bude bezva varianta. Uplně stejný efekt to nemá, není mastnější a je spíše na normální pleť, ale pokud hledáte něco přírodního, je to můj TIP. Jen nečekejte vůni kokosu, ale spíše kokosového ořechu. Navíc jsem se nedávno dívala a jejich sortiment už je docela rozšířený i o olejové spreje atd.
Krém Blissfully Nourishing od Avonu s bambuckým máslem byl hutný příjemný gelový krém, který jsem používala právě na suchá místa na těle, krásně voněl a je poměrně dobrý. Pokud Vám nevadí krém v kelímku (pač mě stejně jako u masek na vlasy vadí do produktů takto nehygienicky "hrabat") jen do něj :-)
Sprchový gel od Yves Rocher je klasika, tentokrát šlo o osvěžující gelovou variantu Limetka z Mexika a ta skutečně nabíjí a probudí.
Sprchový gel od Sebamed mě bavil hodně. Sice není nijak parfemovaný, ale měla jsem ho v létě u moře a nyní dopotřebovávala a jeho konzistence je příjemná, můžete ho použít na obličej i na tělo a hlavně - nemám potřebu se po něm mazat, jakou umí dodat hydrataci. Za mě asi favorit na léto, pokud nehledáte vysloveně voňavý sprcháč.

Doufám, že Vám tyto krátké recenze něco daly a .... pokračování příště :-)
















Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky