Recenze | CAUDALIE Vinosource

Dnes bych vám ráda zrecenzovala krémy, které sice nejsou u nás moc dostupné, ale sehnat se dají.
Brand Caudelie vznikl v roce 1995 ve Francii, kterou založili manželé Thomasovi, kteří vlastní vinici. Věřili tomu, že hrozny obsahují spoustu přírodních látek, které působí hlavně proti stárnutí a vytvořili tuto značku, která je poměrně luxusní a hlavně přírodní. 



Já jsem se k řadě Vinosourse dostala díky beauty boxu z mého nejoblíbenějšího eshopu lookfantastic.com, na který mám také unboxing článek. Obojí balení jsem měla po 10 ml a vystačilo mi zhruba na měsíc. Ano, vím, na pečující kosmetiku to není dlouhá doba, ale přeci jen nějaké účinky lze za tu dobu vypozorovat. 
Celá řada obsahuje, jak bylo předesláno, výtažky z hroznů a obsahuje kyselinu hyaluronovou a je určena na suchou, až velmi suchou pleť.

S.O.S. sérum je příjemný tekutý gel. Po aplikaci malinko lepkavý, ale ihned se do pleti vsákne. Sám o sobě na hydrataci pokožky nestačí, ale umí pleť zmatnit a zároveň jí jakoby rozzářit. Zázrak to úplně není, ale za tu cenu je poměrně kvalitní.


Hydratační krém/sorbet je jakoby našlehaný jemný krém. Skutečně má konzistenci dle svého jména. Opět, příjemný, s jemnou vůní, která snad nikoho nemůže ani lehce obtěžovat. Chvíli jsem si zvykala na tu strukturu, kdy máte pocit, že na pleť nanášíte spíš lehkou pěnu, ale myslím, že na podrážděnou citlivou pleť to bude to pravé ořechové. Opět, samo od sebe to spíše zklidní pleť, ale jelikož to není hutný krém, plnou hydrataci od něj nečekejte.




A jak tedy na závěr, suma sumárum? Když jsem tyto dva produkty chvíli používala zvlášť, uplně nadšená jsem nebyla a za cenu 40 EUR bych si jednotlivý z nich asi neobjednala, ale pokud je používáte dohromady, tak mě překvapilo, jaká je to pecka. Nedoporučovala bych to moc na zimní měsíce pro suchou pleť, ale pro mastnou, díky tomu, že není nijak těžký, je použitelný právě v tomto období. A pro pleť citlivou a suchou je to skvělá alternativa na jarní variantu péče o pleť.

Caudalie dostupná například na parfums.cz a ceny se pohybují mezi 500,- až 700,- Kč.

Tak co, vyzkoušíte? :-)



Komentáře

Oblíbené příspěvky