Recenze | Dove tělové krémy z řady DermaSpa

Tentokrát bych svojí recenzi chtěla věnovat tělovým krémům Dove z řady DermaSpa, které do dostaly na trh z kraje podzima a nechávaly mě docela chladnou. Pak jsem ale na ně narazila v rámci nějaké akce, kde stály "jen" 129,- Kč a říkala jsem si, že to musím okusit :-).


Jak je vidno z fotky, koupila jsem si uplifted a goodness. Oboje mě zaujaly svou jemnou vůni a takovou, která opravdu SPA připomíná. Obal je příjemný do ruky, jakoby sametový a skutečně se mi zdá na Dove hodně luxusní.
Uplifted řada je určena na zpevnění a měla by vám dopomoci k elastičtější a pevnější pokožce. Jde o gelovější konzistenci a na obrázku níže je to ten vpravo. Upřímně, i sebedražší krém vám nevykouzlí skvělou pokožku a sama vím, jak moc jde tento efekt spíše ovlivnit stravou a cvičením, než krémem, ale může určitě napomoci aspoň pro ten pocit po aplikaci. 
Goodness je zase řada, která slibuje sametově jemnou pokožku, která bude celá rozzářená. Prostě dokonalá pleť a k tomu mají dopomoci omega oleje (pořádně netuším, co si pod tím představit). Konzistence je spíše krémová, ale přitom velmi jemná.


Oba dva krémy mají jedno velké plus a to je ten, že se okamžitě vsakují, jsou neuvěřitelně příjemné při aplikaci, skutečně jsem se i těšila, až se jimi po sprše natřu. Byla jsem první týden tak nadšená, že kdybych psala recenzi hned po tomto prvním dojmu, bude jen a jen o plusech.
Bohužel, nebo bohudík, recenze většinou píšu až když už se blíží úplně vypotřebování produktu.
Ne, že by uplně nedělali svojí službu, ale v pozitivech už řadím jen jejich konzistenci, jak se skvěle roztírají a vsakují a rozhodně božsky voní.
Co mi ale poměrně rychle došlo je to, že je těch krémů obrovská spotřeba. Oba dva jsem měla fuč po měsíci používání, kde jsem zpevňující aplikovala na nohy a zadek a ten zjemňující na ostatní části těla. Už asi po dvou týdnech jsem si říkala, že jsou ty tuby nějak lehké, tak jsem je prosvětlila a viděla, že je jich už asi jen třetina. Když vezmu v potaz standardní cenu, tak 400 ml za 300 Kč, to už se podle mě dá sehnat opravdu dražší nedrogérkový krém, který má rozhodně lepší účinky a vydrží déle...
Proti Goodness řadě asi nic nemám, pokud by byl v akci, koupím si ho znovu, ale spíš pro to, že je příjemný, ale velkou hydrataci neočekávejte, ale, proč ne, obdobný krém mě nenapadá.
Co se týče gel krému z Uplifted řady, tam už nákup opakovat nebudu. A proč? Nezpevňuje dle mého, což je to, co by měl dělat. Pokud chci mít pevnější pokožku, daleko lepší je použít anticelulitidní gel od Nivei - s celulitidou sice nehne (což ani neočekávám), ale na zpevnění je to můj svatý grál. A s ním ten efekt je nesrovnatelný. A pak jsem bohužel vypozorovala další mínus a to je to, že když se do  pleti vpije a zaschne, tak se jakoby drolí. Poprvé se mi to stalo, když jsem se následně oblékla, a pak koukala, co to je. Ale pak jsem zjistila, že to dělá, ikdyž pak ležím v posteli, 2 hodiny poté a i tak se odroluje. Je to zvláštní, ale dělo se mi to.

Co se týče toho, jestli bych Vám koupi radila? Pro ty, co potřebují řešit problém s pletí, tak ne, ale těm, co mají tělové mléko jako svojí rutinu a nemusí řešit suchou pokožku atp., tak to může být jako skvělá alternativa pro dražší značky.

 A co vy čtenářky, jakou máte zkušenost vy? 


Komentáře

Oblíbené příspěvky